Mac OS X Mountain Lion Canon Sürücü Problemi

Mac bilgisayar ve de dolayısı ile Mac OS X işletim sistemi kullanmaya başladığımdan beri, linux tabanlı uygulamaları çalıştırmaya çalışırken yaşadığım problemler hariç, ilk kullanımsal sorunsalımı yaşadım.

Mac mini bilgisayarım lion işletim sistemi ile gelmişti. Geçtiğimiz günlerde mountain lion için ücretsiz yükseltme imkanı verildi ben de işletim sistemimi Mountain Liona yükselttim. Bugün bir iki sayfa çıktı almak için yazdırmaya çalıştığımda gördüm ki yazıcım çalışmıyor.

Canon marka, i-sensys MF4010 marka multifonksiyonel yazıcım “Failed to read module” gibi bir hata vererek çıktı vermeyi reddediyordu. İnternette biraz araştırma yaptım ve sorunsalın çözümünü yine canona ait resmi bir sayfada buldum ancak “official driver” indirme sayfasında bu sürücüyü bulamıyorsunuz. 10.8 işletim sistemi için bahsettiğim sorunsalı bu vereceğim linkteki sürücüyü yükleyip yazıcıyı silip yeniden ekleyerek hallettim. Benzeri sorunu yaşayabilecek olan kişiler vakit kaybetmesinler diye yazayım dedim…

İşte çözüm getiren sürücüyü indirdiğim sayfa : http://support-au.canon.com.au/contents/AU/EN/0100429706.html

Comments

Popular posts from this blog

Latex'te Denklem İçerisine Ufak Boşluklar Koymak

LaTeX'te Sunum Hazırlamak

Octave'da Grafik Çizdirme