Nokia E72 vs Youtube

Bir süredir nokia e72 model telefonumu kullanıyorum. Telefon youtube aplikasyonu ile birlikte geliyor. Ancak canım Türkiye'mde youtube yasaklı olduğu için bu uygulama da telefonun hafızasında yer işgal etmekten öteye gidemiyordu ki...



DNS ayarlarını oynamak aklıma geldi. Dedim "şu google'ın 8.8.8.8 ve 8.8.4.4 DNS adreslerini denesek bu alette de çalışır"... E tabi mantıklı olan bu fikri denedim ve oldu. Türkçe menü kullanıyorum ve sırasıyla şunları yaptım:


  1. Menü
  2. Kontrol paneli
  3. Ayarlar
  4. Bağlantı
  5. Hedefler
  6. İnternet.  
  7. Yapılandırmak istediğimiz bağlantıyı seçiyoruz. Örneğin TURKCELL INTERNET.
  8. Seçenekler
  9. Gelişmiş ayarlar
  10. DNS adresleri. Bu seçenek öntanımlı olarak otomatik opsiyon ile geliyor. Buraya tıkladığımızda birincil ve ikincil DNS adresleri şeklinde iki tane IP numarası istiyor sistem bizden. Ben birincil olan için 8.8.8.8 ikincil için 8.8.4.4 girdim.
Bu işlemlerin ardından youtube uygulamasını çalıştırdığımda sorunsuz olarak videoları izlemeye başladım. Umarım faydalı olmuştur bu bilgi.

Comments

Anonymous said…
I think this site is for everyone who is interested in such things.

Popular posts from this blog

Latex'te Denklem İçerisine Ufak Boşluklar Koymak

LaTeX'te Sunum Hazırlamak

Octave'da Grafik Çizdirme