Google Keep Uygulaması

Bir süredir telefonda tekrardan Android işletim sistemini kullanmaya başladım. Özellikle dikkatimi çeken Keep uygulaması çok basit ancak bence kullanışlı bir uygulama. 



Bir kaç sene önce Google bir süre kullanıma açtığı iGoogle isimli browser uygulamasını yayından kaldırmıştı. Kısa ve kolay şekilde not alınmasını sağlayan bu uygulamayı ben şahsen kullanıyordum. iGoogle not tuma dışında da bazı özelliklere sahipti... Google daha yakın bir zamanda sadece not almaya yönelik olarak Keep'i (keep.google.com)  kullanıma sundu.  Ben de kenardan kullanmaya başladım tabii ki. Şimdi de andoridli telefonumda uygulamayı tecrübe etme şansım oldu. 

Uygulama gerçekten sadece not tutmak için ideal. Ancak bana ilginç ve kullanışlı gelen özelliği notlara çok basit bir şekilde iki tip hatırlatıcı eklenebiliyor olması. Birinci hatırlatma tipi tarih ve zaman seçilerek ayarlanan hatırlatma. İkinci hatırlatma ise konum bilgisi seçilerek ayarlanan hatırlatma. 

 


Örneğin bir alışveriş listesi hazırladım ve hatırlatma olarak konum hatırlatmasını seçtim. Konum olarak alışverişi gerçekleştirmek istediğim marketi seçtim. Daha sonra o mekana gittiğimde uygulama bana alışveriş listemi hatırlattı. Bu elektronik cihazların konum bilgilerimize sürekli ulaşmaları aslında gıcık olduğum bir olay ancak kırk yılda bir  de  bu bilgiyi kullarak gerçekten işe yarayan fonksiyonel bir şey görmek de iyi oldu.


Comments

Popular posts from this blog

Latex'te Denklem İçerisine Ufak Boşluklar Koymak

LaTeX'te Sunum Hazırlamak

Octave'da Grafik Çizdirme