Nereden Sipariş Verilmez?: Coco Loco İzmir Alsancak

Uzun zamandır YemekSepeti kullanırım hayatımda hiç bu kadar kötü bir yemek servisi ile karşılaşmadım. Servis elemanı büzüşmüş ve düğümlenmiş küçük bir torba uzattı. Bu tarz torbaları ben sokakta köpekleri beslerken kullanırdım. Evdeki yemek artıklarını doldurup ağzına düğüm attğım kipa tansaş poşetlerinden bir benzerini 9 TL karşılığında elime almak zaten ilk etapta yeterince sinir bozucu gelmişti.



Belki torbanın içinden güzel bir yemek çıkar umuduyla (bu arada ne alakaysa napoliten soslu ıspanaklı ravioli siparişi vermiştim) düğümü güç bela açtım bi de ne göreyim bir çanak dolusu napoliten sosu!!! (resimde görülen ŞEY i yemeye başlamadan evvel çektim. Tabağın kenarındaki akıntılar tamamen orjinaldir geldiğinde görüntü buydu)  İçinde ravioli bulana ödül veriyorlar. Aşçı olarak yoldan birini çevirdiler al dediler malzeme yap bakalım ravioli.  O da garibim  arap yağı bol bulunca kah sikine sürermiş kah taşşağına hesabı olan sosu boca etmiş. Servis olarak da plastik bir çatal göndermişler sağolsunlar.

Hemen yemek sepetine sipariş ile ilgili şikayetimi bildirdim sağolsunlar hemen ilgilendiler ve kısa bir süre içinde Coco-Loco'dan bir arkadaş beni aradı. "Daha önce Coco-Loco dan Ravioli yediniz mi?Bizim servisimiz bu şekilde oluyor..." dedi. Her ne kadar yerine başka birşey göndermeyi teklif ettiyse de benzeri bir yemek ile midemi daha fazla bulandırmamak adına sadece servislerinin ve yemeklerinin kötü olduğu eleştirisini yapıp telefonu kapattım.

Ülkemizde genelde her işte olduğu gibi yemek sektöründe de işin ehli olmayanlar tarafından ortaya çıkarılan bu kötü durumları engellemek aslında işletmecilerin elinde. Ama pahalı bir aşçı çalıştıracağına ucuzundan part time öğrenci çalıştıran, yemekleri birşeye benzemeyen ama yine de bulunduğu konum itibariyle satış yapabilen işletme sahibi de  doğal olarak bu yöntemine devam edecektir. Bizim gibi sipariş veren avanaklar olduktan sonra, dua edelim de yemek diye kabın içine sıçıp göndermiyorlar.

Keşke ravioli'yi menüye koyana kadar bi gidip ravioli'nin anavatanı İtalya'da yemek kültürü nasıl bişey, en küçük bir restoran bile lezzetten ödün vermeden nasıl yemek hazırlıyor görselermiş.

NOT1: Bütün bunlar olurken bir de böyle yerler var http://sukruozan.blogspot.com/2012/01/nerede-kofte-yenir-kofteci-salih-arslan.html

NOT2: Mekan bir süre önce kapatılmış (22.06.2014)

Comments

Popular posts from this blog

Latex'te Denklem İçerisine Ufak Boşluklar Koymak

LaTeX'te Sunum Hazırlamak

Octave'da Grafik Çizdirme