iPad USB Camera Connection Kit

Akşamları eve geldiğimde genelde bilgisayarı açmamaya çalışıyorum. Gelen giden mailleri kontrol etmek ve onlara cevap yazmak için de iPad'i kullanıyorum. Bazen uzun ve düzgün mailler yazmak gerekebiliyor. Bunun için de iPad'deki Türkçe klavyeyi hızlı ve etkin bir şekilde kullanmak çok kolay olmayabiliyor. 


Bluetooth klavye de genelde MacBook ile pair edilmiş olduğundan iki saat onun unpair edilmesi ve iPad ile yeniden pair edilmesiyle uğraşmak da zor olabiliyor. 


Sizin anlayacağınız işim gücüm yok fantezi peşinde koşuyorum, hah işin özeti bu... Gelelim olayın ayrıntılarına.


Çarşıda pazarda belki mevcuttur ama ben vaktim olduğu için beklemek ile ilgili bir derdim olmadığı için, genelde bu tarz zihni-sinir aletlerini dealextreme sitesinden sipariş vermeye alıştım. O siteden "ipad usb camera connection kit" diye aratırsanız şu alet geliyor. 


http://www.dealextreme.com/p/usb-camera-connection-kit-for-ipad-93665


Tamamen çakma olan bu ürünü eminim biraz daha zorlarsanız çok daha ucuza edinebilirsiniz. İşte bana gelen küçük ama bir o kadar etkili alet şu:






Fotoğrafta bir kısmı görünen ise oyun oynarken ve yazı yazarken normalde kullanmayı tercih ettiğim sevdiğim HP klavyem.


Bu kamera connection kit denilen aleti ipadimizin (1 ya da 2 farketmiyor) bağlantı girişi kısmına takıp usb klavyemizi de buna taktığımızda ekranda büyük ihtimalle aletin desteklenmediğine ilişkin bir yazı çıkıyor ama tabi bu gerçek değil. Klavyemiz gayet destekleniyor.


Bilemiyorum şans mı ama benim klavyem çalıştı. İnternette bazı yerlerde her klavyenin desteklenemeyebildiği yazıyordu ancak birçok windows klavyesinin bile sorunsuz çalıştığına dair bilgiler var internette. Hatta ve hatta windows tuşları, home tuşu multimedia tuşları falan bile çalışıyormuş. 


Uzun lafın kısası alet çalışıyor arkadaşlar. Denemeye değer...


NOT: Bir elle video çekerken bir elle klavyeyi kullanmak da ilginç bir olaymış bunu da deneyerek görmüş oldum. Connection kitimin iş üstündeki görüntüsü de şu videoda mevcuttur:









Comments

Popular posts from this blog

Latex'te Denklem İçerisine Ufak Boşluklar Koymak

LaTeX'te Sunum Hazırlamak

Octave'da Grafik Çizdirme