Obareyyo! Starcraft 2!

Gelmiş geçmiş en iyi oyunlardan birisinin ikincisi aradan 13 sene geçtikten sonra çıkıyor. Beklediğimize değecek gibi. Zaten adamların yaptığı ilk Starcraft  halen oynanıyor. Bakalım bu da "kült" olacak mı onun gibi.


Comments

Popular posts from this blog

Boss Micro BR ve Sis

Two Weeks with the Aquaris M10 FHD Ubuntu Edition Tablet (An Honest Review)

Ubuntu'da Chrome'un Açılıştaki Profil Uyarısı Nasıl Çözülebilir